loading...
یک بیت شعر دوست داشتنی من
محمد بازدید : 71 شنبه 20 دی 1393 نظرات (2)

دوباره ... صدای باران می آید

و من طبق معمول ، مست می شوم از شنیدن این صدا

 

تازگی ها

حتی فکرش هم آرامم می کند

اگر ببینم که می آید

یا حتی

صدایش به گوشم بخورد که دیگر هیچ

 

چه صدایی قشنگ تر از صدای باران ؟

 

و چقدر زیباست

قدم زدن

و نفس کشیدن

وقتی باران باشد

باران ، نعمت خداست

البته برای من ، و در نگاه من

 

من ، باران را دوست دارم

 

 

تقدیم به دوستم محمد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/03/15 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

تو باران محضی من از دوست میدارمت ناگزیرم

***

هر که باران باشد
روی چشم همه پنجره ها جا دارد
...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/10/22 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

این نوشته رو خیلیییییییییی دوست دارم
چقدر یه نفر میتونه نامرد باشه آخه ؟


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یک بیت شعر ، و هزاران دل نوشته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 1,317
  • بازدید کلی : 10,511